Mapy dostarczane przez markę Mapbox wykorzystywane są w szerokim gronie aplikacji – przykładem jest Snapchat. Dodając lokalizację swojej firmy do map Mapbox marka trafia do określonej grupy docelowej odbiorców, którzy korzystają z danej aplikacji np. Snapchata. Aplikacje te mogą udostępniać szczególne funkcje odnoszące się do miejsca, w którym aktualnie przebywa użytkownik. Snapchat na przykład, na podstawie lokalizacji dodaje nakładkę do zrobionego zdjęcia i video z podpisem, gdzie aktualnie znajduje się użytkownik. Dobrą praktyką będzie zatem dodanie lokalizacji do map Mapbox.
Uwolnij moc treści opartych na lokalizacji
Zaangażuj swoich odbiorców, pozwalając im odkrywać i poznawać Twoją markę w zupełnie nowy sposób.
Zwiększ widoczność marki
Dzięki MapBox możesz tworzyć niestandardowe geofiltry dla konkretnych miejsc, umożliwiając wyróżnienie Twojej marki, gdy użytkownicy udostępniają snapy z tych obszarów. Zwiększ widoczność swojej marki i dotrzyj do szerszego grona odbiorców, gdy Twoje filtry staną się integralną częścią doświadczenia Snapchata.
Zwiększaj ruch pieszy w swojej firmie
Wykorzystując usługi lokalizacyjne MapBox na Snapchacie, możesz zwiększyć ruch pieszy do swoich fizycznych sklepów i miejsc. Niezależnie od tego, czy promujesz specjalne wydarzenie, oferujesz ekskluzywne zniżki, czy po prostu pokazujesz swoją lokalizację, użytkownicy Snapchata będą kierowani bezpośrednio do twoich drzwi.
Personalizuj doświadczenia użytkowników
Usługi lokalizacyjne MapBox umożliwiają dostarczanie spersonalizowanych treści w oparciu o kontekst geograficzny użytkowników. Niezależnie od tego, czy chodzi o oferowanie promocji związanych z lokalizacją, dostarczanie odpowiednich rekomendacji, czy tworzenie zlokalizowanych kampanii, możesz poprawić doświadczenia użytkowników i wywrzeć trwałe wrażenie na swoich odbiorcach ze Snapchata.