Wizytówka Google
Wizytówka Google to narzędzie dla firm do zarządzania obecnością w wyszukiwarce i na mapach Google, umożliwiające tworzenie profilu biznesowego z istotnymi informacjami dla klientów, takimi jak adres, numer telefonu, godziny otwarcia, opinie klientów, nowości i wiele więcej. Jest to podstawowy filar marketingowy dla każdej firmy.
Wizytówka Bing
Wizytówka w Bing Places to narzędzie umożliwiające firmom stworzenie profilu online, który pojawia się w wynikach wyszukiwania Bing i Mapach Bing. Zawiera ważne informacje o firmie. Tworzenie wizytówki w Bing Places pozwala firmom powiększyć grupę lokalnych odbiorców, trafiając do jeszcze szerszej grupy docelowej.
Lokalizacja OpenStreetMap
OpenStreetMap – otwarty projekt społeczności internetowej tworzący darmowe i dostępne mapy światowe o większej dokładności niż Google Maps. Przydatny w różnych aplikacjach i witrynach internetowych, a dodanie marki do OSM umożliwia automatyczną integrację z aplikacjami i witrynami.
Lokalizacja Mapbox
Mapy od Mapbox używane są w różnego typu aplikacjach, np. Snapchat. Dodanie lokalizacji firmy pozwala na dotarcie do określonej grupy odbiorców. To umożliwia udostępnianie funkcji związanych z miejscem pobytu użytkownika, jak np. nakładki na zdjęcia czy filmy. Zaleca się więc dodanie lokalizacji do map Mapbox.
Reklama
Reklama w wyszukiwarkach i mapach obejmuje tworzenie i zarządzanie ukierunkowanymi kampaniami w celu zwiększenia widoczności i ruchu na stronie internetowej lub w fizycznej lokalizacji klienta. Pierwsze wyniki wyszukiwania to zazwyczaj reklamy, co umożliwia firmom zwiększenie obecności w Internecie i przyciągnięcie nowych klientów poprzez płatne wyniki wyszukiwania.