Strategia marketingowa
Strategia marketingu w mediach społecznościowych to dostosowana strategia treści dla firm na platformach społecznościowych. Obejmuje analizę grupy docelowej, trendów i konkurencji. Celem jest zwiększenie świadomości marki, ruchu na stronie i generowanie leadów.
Prowadzenie konta
Prowadzenie kont w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) ma na celu wspieranie firm w utrzymaniu aktywności i zaangażowania. Tworzenie wysokiej jakości treści dostosowanych do odbiorców pomaga utrzymać ich zaangażowanie w markę. Głównym celem jest budowanie silnej obecności w mediach społecznościowych, zwiększanie świadomości marki oraz generowanie większej sprzedaży i przychodów dla klienta.
Reklama
Reklama w Instagram to doskonała forma promocji produktów i usług. Kampanie reklamowe na Instagramie zwiększają świadomość marki, generują leady i napędzają sprzedaż. Reklamy na Facebooku docierają do odpowiedniej grupy odbiorców i wykorzystują zaawansowane narzędzia. Platforma Meta pozwala osiągnąć różne cele marketingowe.